Pidä perintees!

Perinne on alati elävää ja muuttuvaa. Vanhat perinteet unohtuvat mielistä, jollei niitä ylläpidetä. Me Helkanuorten liitossa teemme konkreettista työtä lasten arjen keskellä. Kerromme, opetamme ja muistutamme niistä perinteistä, jotka ovat kenties katoamassa.

Koetko kuuluvasi kulttuurin ylläpitäjiin? Helkanuorten liitto tekee arvokasta lasten ja nuorten perinnekasvatusta. Toimintamme keskittyy sanalliseen ja suulliseen perinteeseen ainoana yhdistyksenä Suomessa. Helkoilta taittuvat myös kanteleensoitto ja piirileikit.

Toimintamme tarvitsee tukea, myös sinulta. Sijoittamalla vähintään 20 euroa kannattajajäsenyyteen, me viemme sen suoraan lasten perinnekulttuurin ylläpitoon. Helkanuoret on harrastuksena matalan kynnyksen toimintaa.Meillä ei ole palkallisia toimijoita, vaan teemme kaiken työn talkoovoimin. Näin ollen sijoitus liittoomme menee suoraan lasten leireihin, oman lehtemme Perinneporinan julkaisuun ja ohjaajien koulutuksiin.

Kannattajajäsenenä saat helkojen videotervehdyksiä sähköpostiisi.

Kiitämme sijoituksestanne perinteitä ylläpitävään tulevaisuuteen.
Tiedät, että pienellä summalla voit tehdä suuren teon kulttuurin parissa!

Pidä ja ylläpidä perintees! Liity kannattajajäseneksi klikkaamalla tästä.